Zeekr Veiassistanse

Om noe skulle skje på veien, tilbyr Zeekr Assist støtte på stedet for å få deg tilbake på veien. Om de ikke klarer å finne fikse problemet på stedet, hjelper de til med tauing til nærmeste servicesenter eller en godkjent servicepartner. 

Tilgjengelig 24/7

Zeekr Assist er tilgjengelig 24 timer i døgnet, hver dag i året, i de fleste europeiske land. 

Når du har behov for assistanse, må du alltid kontakte Zeekr Assist umiddelbart (innen 24 timer) og ikke kontakte en tredjeparts redningstjeneste uten Zeekrs forhåndsgodkjenning.

Alle nye Zeekr-biler leveres med veihjelp inkludert i tre år fra bilens registreringsdato. Hvis du ikke har en gyldig avtale, kan det hende du må betale for veihjelpen.

Hvordan kontakte Zeekr Assist

Om du har behov for Zeekr Assist kan du ringe +47 800 31 555.
Du kan også finne nummeret via Zeekr-appen ved å følge denne fremgangsmåten:

  • Logg deg inn på appen og trykk på diamanten nederst i midten
  • Trykk på "Veihjelp" 
  • Trykk på "Ring veihjelp" nederst 

Hva må du ha klart før du ringer inn

Når du ringer er det smart å ha følgende informasjon tilgjengelig: 

  • Bilens registreringsnummer eller chassinummer
  • Bilens posisjon
  • Bilmodell og farge
  • Ditt navn, adresse og telefonnummer
  • En beskrivelse av problemet

Bransjeledende garanti på Zeekr

Zeekr har bransjeledende garanti på opptil 10 år. En ny Zeekr leveres med 5 års/100.000 km kjøretøygaranti, som du har mulighet til å forlenge med ytterligere 5 år/100.000 km ved å følge Zeekrs serviceprogram. 

Les mer om garanti